LEM 1998

lem1996_ce-300x300

ARTISTES 1996

ORIOL PERUCHO  Barcelona bateria, percussió 13 de desembre de 1996 // 21:30 h. La Ñola (c/ Planeta 39-41) El món sonor calidoscòpic d’aquest baterista-compositor gira amb els colors de moltes músiques. Dissident del jazz autòcton, franctirador dels estils, catalitzador de gèneres i humors i aglutinador permanent, el seu passat està lligat als noms de tres formacions fonamentals: Perucho’s, Koniec i Tropopausa, grups dels que va ser fundador en moments afortunats per les “altres músiques” d’aquesta ciutat. Posteriorment, al marge de col.laboracions, Perucho ha desenvolupat una…

Accedeix-hi
logo_gts_253px

Declaració de Copenhage 1996

DECLARACIÓ DEL PRIMER SIMPOSI DE COMPOSITORS EXPERIMENTALS EUROPEUS Copenhage, del 3 al 4 d’octubre de 1996 Els sotasignants, presents al I Simposi Europeu de Música Experimental, declarem: 1. Que, des dels anys seixanta, la música experimental ha jugat un paper molt important en les polítiques culturals i socials a tot Europa. 2. Que aquest tipus de música qüestiona certeses formals, dóna sortida a noves formes estètiques i preveu mons més humanitzats. La música experimental ha demostrat al llarg de les últimes dècades la seva capacitat…

Accedeix-hi
logo_gts_253px

Carta de Varsòvia 1998

Carta oberta dirigida als Ministres d’Afers Exteriors i als Ministres de Justícia dels països signants de la Convenció de Schengen III Simposi Europeu de Compositores Experimentals, Varsòvia, 26 de setembre del 1998, en adhesió a Culture Européenne Ouverte. Sra, Sr. Nosaltres, sotasignants, representants de diferents organitzacions que tenen freqüentment la ocasió de convidar artistes de països estrangers per a visites culturals als diferents països de la Unió Europea, i concretament a països signataris de la Convenció de Schengen, volem posar en el seu coneixement les…

Accedeix-hi
logo_gts_253px

Informe de Tim Hodgkinson després del Simposi de Compositors Experimentals Europeus – 1996

Tim Hodgkinson Aquest informe consta de dues parts. La principal, és el text de la Declaració signat pels participants en el Simposi. aquest està precedit per una introducció que contextualitza la declaració i explica què es vol aconseguir. Vaig escriure aquesta introducció en tornar de Copenhagen, per tant, l’opinió expressada no és necessàriament la de la resta de participants. Introducció: El primer Simposi de Compositors de Música Experimental va tenir lloc a Copenhagen entre el 3 i el 14 d’octubre del 1996. El centre del…

Accedeix-hi
logo_gts_253px

Transnacionalismo y articulación entre lo local y lo global en la música experimental contemporánea (per Noé Cornago)

Transnacionalismo y articulación entre lo local y lo global en la música experimental contemporánea Noé Cornago Prieto Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea II Simposium Europeo de la Música Experimental – Gràcia Octubre de 1997 Barcelona   1. Introducción Puede afirmarse que en el dominio de los estudios culturales y en particular del estudio de la música popular no se ha prestado suficiente atención a la música experimental como práctica y forma cultural específica, y diferenciada de la música popular de consumo o música “pop”º2….

Accedeix-hi
logo_gts_253px

Report about the Warsaw Autumn Festival (by Krzysztof Knittel)

Krzysztof Knittel Ladies and Gentlemen, I was invited to Barcelona to talk about the “Warsaw Autumn” festival. I would like to tell you about its nature, about programming matters, about economic structure and financial problems. At the end of my speech I will add a short information about another international new music event in Poland “Audio-Art” festival which was invented a few years ago by Marek Choloniewski and myself. I hope that I will manage to contribute to the subject of our meeting. Let me say…

Accedeix-hi

2019 HISTÒRIC GTS · DISSENY: JOANA MOLL / CHIARA HUANG · DOCUMENTACIÓ: VÍCTOR NUBLA / O'GLOR CARVALHO · RSS Feed · Entra

Organic Themes